הלחימה בחאן יונס מתרחבת: צלפים וקרבות מטווח קרוב

קובי פינקלר No Comments on הלחימה בחאן יונס מתרחבת: צלפים וקרבות מטווח קרוב

חיסול מחבלים בירי צלפים מדויק וקרבות מטווח קרוב: צוות הקרב של חטיבת הצנחנים מרחיב את הלחימה במערב חאן יונס. הלוחמים נתקלים במחבלים ומחסלים אותם מטווח קרוב, פושטים על תשתיות טרור, מאתרים ומשמידים אמצעי לחימה, מרגמות ורקטות

צילום: דובר צהל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הלחימה בעזה: לוחמי צוות הקרב של חטיבת הצנחנים הרחיבו את לחימתם ופועלים כעת בשכונת 'אל עמל' בעיר חאן יונס. הלוחמים נתקלים במחבלים ומחסלים אותם מטווח קרוב, פושטים על תשתיות טרור, מאתרים ומשמידים אמצעי לחימה, מרגמות ורקטות.

במהלך פשיטה של כוחות החטיבה על אתרים צבאיים של ארגון הטרור חמאס, איתרו הלוחמים עשרות נשקים מסוג קלאצ׳ניקוב, רימוני רסס, מטעני הטלה של רחפן ופצצות מרגמה.

הכוחות נתקלו בשלושה מחבלים במבנה שירו לעבר הכוח. הלוחמים השיבו בירי מדויק לעבר המחבלים, שניים מהם חוסלו והשלישי נפגע וברח אל תוך מבנה. הלוחמים העלו רחפן כדי לסרוק את המבנה אליו ברח המחבל, זיהו אותו פותח בירי לעבר הרחפן וחיסלו אותו.

בנוסף, צוותי הצלפים של החטיבה פרוסים במרחב ומחסלים באמצעות ירי מדויק עשרות מחבלים חמושים המהווים איום על הכוחות, לצד שימוש באמצעי תצפית וסגירות מעגלים עם כוחות שיריון, הנדסה ואוויר.

מדיה: דובר צה"ל

תיעוד של אמצעי הלחימה שאותרו על ידי צוות הקרב של חטיבת הצנחנים:

play-sharp-fill

תיעוד חיסול מחבלים על ידי כוחות הצלפים של חטיבת הצנחנים:

play-sharp-fill


0 תגובות